Zasady składania zamówień

Wszystkie towary prezentowane na naszej stronie internetowej zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Sposoby składania zamówień:

W celu uniknięcia pomyłek zamówienie powinno zawierać dane niezbędne do wystawienia faktury bądź paragonu, to jest nazwę firmę lub nazwisko, adres Zamawiającego, numer telefonu, dokładny adres dostawy oraz nazwy i ceny zamówionych produktów. Zamówienie zostanie potwierdzone przez nas e-mailem, telefonicznie lub faksem. Zamówienia mogą być składane:

  • Pocztą elektroniczną (email) – zamówienie pocztą elektroniczną proszę przesyłać na adres zamowienia@super-av.pl

Realizacja zamówień

Złożone zamówienia realizujemy według kolejności zgłoszeń. Dlatego w przypadku specjalnych promocji, ograniczonej liczby dostępnych produktów, zachęcamy do szybkiego składania zamówień.

Potwierdzanie zamówień

Złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie w godzinach pracy czyli 8.00 – 16.00 w dni robocze pocztą elektroniczną.

Odwołanie zamówienia

Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z naszym pracownikiem pod numerem telefonu 032.217.01.12 lub pocztą elektroniczną pod adresem zamowienia@super-av.pl Nie możemy anulować zamówienia jeśli paczka już została wysłana, tj. przekazana firmie kurierskiej oraz w przypadku towaru wykonywanego na zamówienie (np. ekranu projekcyjnego) po rozpoczęciu jego produkcji.

Ceny

Ceny podawane naszej stronie są cenami netto, zatem nie zawierają podatku VAT 23%. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen prezentowanych na stronach internetowych w dowolnym momencie np. w związku ze znaczną zmianą kursu walut lub znaczną zmianą cen u naszych dostawców. O wszelkich zmianach będziemy informować na naszej stronie www tak szybko, jak to możliwe. Zmiany nie dotyczą złożonych i potwierdzonych przez naszych pracowników zamówień będących w trakcie realizacji.