Wsparcie techniczne i serwis

W przypadku awarii sprzętu lub jakichkolwiek kłopotów technicznych oprócz oczywistej pomocy technicznej proponujemy Państwu kilka niestandardowych form wsparcia:

  • Sprzęt zastępczy
    Jesteśmy w stanie udostępnić sprzęt zastępczy o zbliżonych parametrach do używanego przez Państwa na co dzień.
  • Tymczasowa rozbudowa instalacji
    Zdarza się, że zgłaszają Państwo potrzebę tymczasowej rozbudowy instalacji o nowe funkcjonalności, których koszt jest wysoki. Ze względu na sporadyczne ich wykorzystanie, rozbudowa systemu na stałe nie opłaca się. W takich okolicznościach przychodzimy z pomocą. Zamiast kupować potrzebny sprzęt można go wypożyczyć od nas na bardzo korzystnych warunkach.

Poniżej dwie przykładowe sytuacje.

  • Jeden z naszych Klientów corocznie organizuje event, podczas którego wykorzystuje drogi procesor obrazu Di-VentiX II. Posiadane środki nie pozwalają mu na jego zakup. Przygotowaliśmy dla Niego specjalną instalację. W miejscu imprezy, wpinamy zamówiony procesor w istniejący system i zmieniamy oprogramowanie sterujące. Dzięki temu Klient korzysta ze sprzętu, który jest mu niezbędny i płaci za jego wykorzystanie tylko w razie faktycznej potrzeby.
  • Podczas projektowania instalacji okazało się, że istnieje sporadyczne zapotrzebowanie na system do tłumaczeń symultanicznych. Zaproponowaliśmy naszemu Klientowi zamontowanie na stałe jednostki centralnej systemu tłumaczeń oraz promienników i przygotowanie miejsc dla tłumaczy. Pozostałe elementy systemu (odbiorniki i pulpity tłumaczy) wypożyczamy. Cena wypożyczenia niezbędnego sprzętu w tym wypadku jest niższa niż 1% wartości jego zakupu. Liczba potrzebnych odbiorników zmienia się i kształtuje się od kilkunastu do 100 sztuk ale nasz Klient płaci tylko za realnie wykorzystane odbiorniki!