Multimedia na targach

Wykorzystanie multimediów na stoisku targowym podnosi jego atrakcyjność i zwiększa zainteresowanie klientów. Oferujemy kompleksowe rozwiązania. Najważniejsze elementy nowoczesnego stoiska to monitory, na których wyświetla się materiały promocyjne – pojedyncze monitory rozmieszczone w kilku miejscach albo duża ściana wizyjna zbudowana z monitorów bezszwowych.

Monitory bezszwowe

Ściany wizyjne z monitorów bezszwowych dostępne w naszej firmie najczęściej mają format 16:9 i przekątne ekranu wynoszące 92”, 138”, 184” lub 230”. Duża ściana wizyjna stanowiąca centralny punkt stoiska targowego, w połączeniu z atrakcyjną animacją będzie zwracała uwagę klientów. Można budować ściany wizyjne w innych formatach i o całkowicie niestandardowych rozmiarach oraz nieregularnych kształtach.

Rozwiązania interaktywne

Posiadamy doświadczenie w tworzeniu aplikacji interaktywnych sterowanych za pomocą dotyku lub gestów. Zespół programistów wraz z grafikami zatrudnionymi w naszej firmie specjalizuje się w tworzeniu dedykowanych aplikacji interaktywnych na zamówienie klienta. Przykładem takiej realizacji jest stała ekspozycja w Tyskim Browarium, zrealizowana na zlecenie Kompanii Piwowarskiej.

Głośniki kierunkowe

Głośniki kierunkowe charakteryzują się słyszalnością tylko pod bardzo niewielkim kątem. W uproszczeniu można przyjąć, że trzeba stać na wprost głośnika, żeby go usłyszeć.
Takie właściwości fizyczne tych urządzeń dają następujące korzyści:

  • możemy na stoisku odtwarzać kilka materiałów z podkładem dźwiękowym unikając kakofonii
  • klient mijając głośnik jest zaskoczony tym, że dźwięk pojawia się i znika
  • dźwięk słyszalny tylko w pewnej wąskiej strefie, nie jest naturalny, więc przykuwa uwagę
  • głośniki mogą wykorzystać efekt odbicia fali dźwiękowej od innych przedmiotów – w ten sposób rzeczy, po których się tego nie spodziewamy zaczynają grać, co również intryguje i zaskakuje